Geachte mevrouw/heer,
Ik was klant bij uw onderneming met referentie 664353909.
Op 20 juni 2024 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet en ben ik overgestapt naar een andere leverancier in het kader van de easy switch.
Ik heb mijn diensten - TV, Internet + GSM - geactiveerd bij de nieuwe provider, en uw diensten werden afgesloten (ik kon niet eens meer op de Telenet App 8)
Ik stel echter vast dat u mij diensten heeft gefactureerd vanaf 21 juni 2024 tot 17 juli 2024 .
U heeft zelfs de aanrekening doorbelast tot aan 17 augustus 2024!
U stuurt op 18 juli 2024 een factuur met daarop aan 'correcties' € 100,76 - met als einddatum 22 juni 2024 (maar ook 23 juni 2024, en 9 juli 2024 - echt duidelijk is dit niet)
Dat u als einddatum 23 juni neemt, is niet geheel correct, maar kan ik accepteren.
Maar dat u mij belast u voor € 83,86 over de periode van 18 juli 2024 tot aan 17 augustus 2024, is volstrekt belachelijk.
Hoe u daar bij komt?
Volgens de rekenkunst die u toepast krijg ik
€ 16,90 terug. Dit bedrag heb ik teruggekregen.
Maar waarom is die € 83,86 niet eveneens aan mij terugbetaald?
De apparatuur (modem + TV-box) zijn allemaal teruggestuurd op 2 juli 2024, en volgens Post NL bij u afgeleverd op 5 juli 2024.
Aangezien ik al eerder heb geprotesteerd tegen deze gang van zaken, zonder reactie (een telefoontje, vorige week vrijdag, die na 4x overgaan het al laat afweten, geen bericht nalaat in de Voicemail, zelfs geen melding dat er ‘iemand’ heeft gebeld, telt voor mij niet als reactie) wil ik u verzoeken onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie.
Met vriendelijke groet,
Ordelman Ruud