Beste, we wonen hier nu al bijna 3 jaar, en we ondervinden nu recentelijk probleem met de facturatie, we krijgen facturatie toegestuurd in maart zelfs van 2021!!!! En nu terug!!!!!Wanneer we opbelden begreep het callcenter het probleem niet, men kon er zelf niet aan uit,maar opeens kregen we dan geld terug.Men zei dat we ons geen zorgen hoeven te maken… euhu….Nu hebben we terug hetzelfde probleem, 4 betalingen en dan plots een teruggave…Wanneer we enkele dagen opbelden naar het callcenter zei men dat het probleem bij de leverancier lag.Men gaf de opmerking mee dat het probleem bij de EAN verbinding ligt en dat wij daar niks aan kunnen doen.Dat wij als klant geduld moeten hebben??!???Maar ik ben dit meer dan beu dan ik nu al voor de tweede maal kort op rij zoveel facturen krijg, financieel is het al moeilijk genoeg zonder dat we dergelijke facturen onder de neus geschoven krijgen!!!!Met de daarmee gepaarde zorgen!Hoe komt dit dan in deze tijd men een digitale meter aanprijst om dan vervolgens de klant zoveel problemen te geven????Het is de omgekeerde wereld wssr we in leven dan wij tegenover reuzen zoals fluvius, engie, ons gelijk moeten krijgen.Gelukkig dat de persoon van het callcenter dit meegaf van de EAN, want vanuit de leverancier werden we nooit op de hoogte gebracht!Wij vragen maar één iets, en dat is een normale facturatie, is dit nu werkelijke teveel gevraagd????