Terug

ean probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: FLUVIUS

06/05/2024

Beste, we wonen hier nu al bijna 3 jaar, en we ondervinden nu recentelijk probleem met de facturatie, we krijgen facturatie toegestuurd in maart zelfs van 2021!!!! En nu terug!!!!!Wanneer we opbelden begreep het callcenter het probleem niet, men kon er zelf niet aan uit,maar opeens kregen we dan geld terug.Men zei dat we ons geen zorgen hoeven te maken… euhu….Nu hebben we terug hetzelfde probleem, 4 betalingen en dan plots een teruggave…Wanneer we enkele dagen opbelden naar het callcenter zei men dat het probleem bij de leverancier lag.Men gaf de opmerking mee dat het probleem bij de EAN verbinding ligt en dat wij daar niks aan kunnen doen.Dat wij als klant geduld moeten hebben??!???Maar ik ben dit meer dan beu dan ik nu al voor de tweede maal kort op rij zoveel facturen krijg, financieel is het al moeilijk genoeg zonder dat we dergelijke facturen onder de neus geschoven krijgen!!!!Met de daarmee gepaarde zorgen!Hoe komt dit dan in deze tijd men een digitale meter aanprijst om dan vervolgens de klant zoveel problemen te geven????Het is de omgekeerde wereld wssr we in leven dan wij tegenover reuzen zoals fluvius, engie, ons gelijk moeten krijgen.Gelukkig dat de persoon van het callcenter dit meegaf van de EAN, want vanuit de leverancier werden we nooit op de hoogte gebracht!Wij vragen maar één iets, en dat is een normale facturatie, is dit nu werkelijke teveel gevraagd????

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: J. P.

06/05/2024

Beste,Om onderstaande klacht te kunnen behandelen, hadden we graag het betreffende EAN-nummer alsook het verbruiksadres ontvangen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,KlachtenbeheerBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. P.

Naar: FLUVIUS

06/05/2024

541448860021329115

FLUVIUS

Naar: J. P.

06/05/2024

Beste heer PletsIk heb uw klacht goed ontvangen.Zoals men u al telefonisch aangaf, is er een probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en uw leverancier.Dit probleem stelt zich voor elektriciteit (EAN 541448860021329108).Voor aardgas is er geen probleem en worden alle gegevens wel correct doorgestuurd naar uw leverancier.Meer informatie kan u terugvinden via volgende link: Vertraging energiefactuur FluviusMet vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

J. P.

Naar: FLUVIUS

06/05/2024

Beste,Dat wist ik reeds, na diverse malen bellen naar de helpdesk.De vraag is: wat gaat de firma hieraan doen, zodanig dat we dit niet iedere keer opnieuw gans het facturatie circus moeten meemaken?We zouden graag een normale facturatie hebben, want ipv dat de firma de verantwoordelijkheid neemt naar communicatie en een deftige oplossing te geven, laat men simpelweg de klant in de kou?

FLUVIUS

Naar: J. P.

07/05/2024

Beste heer PletsFluvius werkt samen met de andere betrokken partijen aan een oplossing, alleen neemt dit jammer genoeg heel veel tijd in beslag.Alle begrip voor uw reactie, alleen kan ik hier geen andere wending aan geven vanuit mijn dienst.Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik iets verneem.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: J. P.

18/07/2024

Beste heer PletsIk mocht vernemen dat het probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen netbeheerder en leverancier verholpen werd.Alle gegevens werden verstuurd naar uw leverancier zodat de facturatie nu weer terug zou moeten kunnen verlopen.Nogmaals excuses voor de hinder die u hierdoor ondervonden heeft.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer FluviusVan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox Verzonden: dinsdag 7 mei 2024 7:39Aan: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Klacht - ean probleem - (CPTBE02012689-36)Beste heer PletsFluvius werkt samen met de andere betrokken partijen aan een oplossing, alleen neemt dit jammer genoeg heel veel tijd in beslag.Alle begrip voor uw reactie, alleen kan ik hier geen andere wending aan geven vanuit mijn dienst.Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik iets verneem.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer FluviusVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: maandag 6 mei 2024 18:02Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Klacht - ean probleem - (CPTBE02012689-36) s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform