Beste, in oktober 2022 hebben wij zonnepanelen laten installeren, om zo bewust als mogelijk om te gaan met energie. Kort voor deze installatie is Fluvius langs gekomen om de analoge meters aan te passen naar een digitale. Hiervoor hebben wij 80 euro aangerekend gekregen, wetende dat ik andere plaatsen deze vervanging kosteloos is.Bij de eerste afrekening van mijn energiemaatschappij 'Energie.be' in oktober 2022, zie ik een eerste keer dat de meterstand voor gas afwijkt van mijn reeel verbruik. In oktober 2022 heeft mijn energiemaatschappij een eerste keer bij Fluvius gemeld dat mijn meterstand verkeerd zou zijn. In oktober 2023, bij een volgende afrekening, zie ik dat de aangerekend meterstand nog steeds verkeerd is, en het verschil enkel maar oploopt. Na herhaaldelijke telefoontjes en mails met Fluvius, wordt het duidelijk dat de meterkast gekoppeld is met een verkeerd adres. Ondertussen is het bedrag dat ik te veel heb betaald opgelopen tot enkele honderden euros, en het probleem is nog steeds niet opgelost. Dit veroorzaakt frustratie, en tijdverlies. Enken een telefonische bevestiging van Fluvius dat er een dossier geopend is, en 'dat ze er mee bezig zijn'...Dit irriteert me mateloos, wetende dat Fluvius mij eerst niet wilde geloven, en herhaaldelijk bleven hameren dat de bezorgde foto niet van mijn adres kon zijn. Ik heb hun uitgenodigd om te komen kijken, maar hier zijn ze (tot op heden) niet op ingegaan. Dit sleept nu al enkele maanden aan, en mijn betaald voorschot loopt enkel op. Ik heb al medelijden met de persoon die dezelfde fout in de andere richting heeft, want die zal binnenkort een onaangename verrassing krijgen om dit stuk bij te betalen...Mijn vraag :1) Kredietnota voor de betaalde 80 euro voor de vervanging van de meters, als compensatie voor de frustratie en financiele schade2) Onmiddellijke rechtzetting, juiste EAN code gekoppeld aan mijn adresAlvast bedanktDennis FastrePerreaustraat 8 te Tongeren