Beste,Aangezien ik nog steeds geen jaarafrekening heb gekregen voor elektriciteit, nam ik contact met jullie op. Blijkbaar is mijn EAN nummer geblokkeerd. Waarom kunnen jullie niet zeggen. Wanneer het opgelost geraakt kunnen jullie niet zeggen. Ik heb er zelf achter moeten vragen, dat mijn nummer geblokkeerd werd wordt totaal niet medegedeeld, noch aan mij, noch aan mijn leverancier. Omdat ik geen afrekening heb gekregen en ik per maandelijkse afrekening zou betalen vanaf de jaarafrekening, krijg ik nu geen facturen en kan ik ook geen voorschotten betalen. Ik zet nu geld opzij maar weet niet of dat voldoende is. Jullie antwoord, reken het zelf uit! Me dunkt dat dit net de taak van jullie en de leverancier is. Ik heb wel wat anders te doen. Ik kan dus ook niet van leverancier veranderen indien ik ergens anders beterkoop uitkom. Dit kan toch niet zo lang duren? Ik heb ook geen idee sinds wanneer dit nummer geblokkeerd werd. Gelieve dit asap in orde te brengen.