Terug

EAN nr geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FLUVIUS

14/03/2024

Beste,Aangezien ik nog steeds geen jaarafrekening heb gekregen voor elektriciteit, nam ik contact met jullie op. Blijkbaar is mijn EAN nummer geblokkeerd. Waarom kunnen jullie niet zeggen. Wanneer het opgelost geraakt kunnen jullie niet zeggen. Ik heb er zelf achter moeten vragen, dat mijn nummer geblokkeerd werd wordt totaal niet medegedeeld, noch aan mij, noch aan mijn leverancier. Omdat ik geen afrekening heb gekregen en ik per maandelijkse afrekening zou betalen vanaf de jaarafrekening, krijg ik nu geen facturen en kan ik ook geen voorschotten betalen. Ik zet nu geld opzij maar weet niet of dat voldoende is. Jullie antwoord, reken het zelf uit! Me dunkt dat dit net de taak van jullie en de leverancier is. Ik heb wel wat anders te doen. Ik kan dus ook niet van leverancier veranderen indien ik ergens anders beterkoop uitkom. Dit kan toch niet zo lang duren? Ik heb ook geen idee sinds wanneer dit nummer geblokkeerd werd. Gelieve dit asap in orde te brengen.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: K. D.

25/03/2024

Beste,We begrijpen dat de blokkade van je EAN problemen en frustraties met zich meebrengt.Ik heb net nog een controle gedaan van je EAN en deze zit nog steeds geblokkeerd, echter deze blokkade is geen reden om niet te kunnen veranderen van leverancier.Je zal geen eindfactuur van huidige leverancier ontvangen op het moment van overgang maar pas als je EAN vrij is.Wat je best wel doet is op datum overgang naar andere leverancier foto's nemen van je meterstanden met duidelijke vermelding van de datum op de foto.Op die manier kan er nadien voor het juiste verbruik bij de juiste leverancier aangerekend worden.Alle betrokken diensten werken er hard aan om je EAN vrij te krijgen, maar soms is het een erg langdurig proces.Je kan steeds via deze linkVertraging energiefactuur Fluviusnakijken of de blokkade nog hangende is.Hopend je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

K. D.

Naar: FLUVIUS

25/03/2024

Beste,Ik zou graag vernemen wat de reden van deze blokkade is.

FLUVIUS

Naar: K. D.

25/03/2024

Beste,Daar is spijtig genoeg geen eensluidend antwoord op te geven, waardoor de doorlooptijd soms erg lang is.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform