Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij [Engie] op het [leveringsadres | kanaalstraat 35 3971 Heppen.
Mijn Ean code is 541449206002221112.
Ik ben vorig jaar overgestapt naar een ander leverancier op 08/2023. Mijn afrekening die ik moet krijgen van Luminus is nog altijd niet in orde omdat mijn EAN code is geblokeerd door jullie software. ik heb hier al meerderen keren contact overgehad . ik heb ondertussen al meerderen klachten ingediend hieronder kan je ook de klachten nr terug vinden.
Eerste klacht :1000267585
1x maal antwoord op gehad zie bijlage.
2de klacht : 1000294308
Ikzelf heb een laadpaal van mijn werkgever en de betaling die ik krijg van mijn werkgever word elke maand aangepast naar de gemiddelde marktprijs. aangezien ik NIET kan veranderen van leverancier snij ik al een heel tijd in mijn vingers. ik kan NIET veranderen van energie leverancier zolang mijn ean nr niet word vrijgegeven.
We zijn nu al een jaar verder !!! Dit kan toch niet verder zo .
Mag ik u vragen om dit zo snel mogelijk recht te zetten of mij te willen meedelen wat ik dien te doen om de juiste rechtzetting te bekomen.
Ik ben genoodzaakt verder stappen te ondernemen. dit is financieel alsook mentaal een een zware bagage voor mij. Alles zou geregistreerd worden ik heb al ontelbare keren gebeld . ik ben echt ten einde raad.
Met vriendelijke groet,
Mario Nicosia