Terug

EAN code geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: FLUVIUS

05/04/2024

Beste,Reeds 2 jaar is mijn EAN code voor elektriciteit geblokkeerd. dientengevolge mis ik reeds 2 eindafrekeningen elektriciteit. Een eindafrekening bij Engie voor mijn contract dat afliep op 31/10/2022. Een tweede (jaarafrekening) voor mijn contract bij Eneco dat afliep op 31/10/2023. Bovendien kan ik niet van leverancier veranderen zonder het risico te lopen nog meer problemen te creëren. Wanneer zal dit probleem uiteindelijk eens opgelost worden? Wanneer wordt mijn ean code gedeblokkeerd? Kunt u mij iets zinnigs in dit verband meedelen aub en liefst niet een antwoord in de zin van: Wij werken hard aan het probleem maar kunnen niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn.

Berichten (2)

H. V.

Naar: FLUVIUS

22/04/2024

Beste,Na 2 weken nog geen antwoord op mijn klacht ontvangen. Ik verwacht nu toch wel enig nieuws. Alvast bij voorbaat bedankt.Harold Vanlerberghe

FLUVIUS

Naar: H. V.

23/04/2024

Beste heer VanlerbergheIk mocht zonet vernemen dat het probleem werd opgelost.U zou dus binnenkort de afrekening moeten ontvangen.Het is momenteel wel zeer druk bij de leveranciers, dus mogelijks neemt het opmaken van de afrekening nog enige tijd in beslag.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform