Terug

E-mailbox onbereikbaar geworden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Telenet

27/01/2023

Sedert 24 januari is e-mail ontvangen onmogelijk. Uitgaande mail werkt. Onafhankelijke emailcheckers geven aan dat mijn naam at pandora.be alsook mijn naam at telenet.be niet (meer) bestaan. Telefonisch blijkt telenet onbereikbaar. Ook vier automatisch gemaakte afspraken afspraken om teruggebeld te worden zijn zonder gevolg gebleven. Op via de telenet klachtenbox ingediende vraag om herstelling wordt evenmin gereageerd.

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. B.

06/02/2023

Klantennummer: 34592523 Beste meneer Boute, Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht. We merken op dat u dezelfde klacht ook onder een ander volgnummer heeft ingediend. Wij zullen de klacht dan ook via het ander volgnummer opvolgen. Met vriendelijke groeten, BiancaTelenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform