Beste,Twee jaar geleden zette ik een nieuwe internetverbinding op, op naam van mijn managementvennootschap (B) op mijn nieuwe woonst. Wegens verbouwing woonde ik nog op het vorige adres, met internetaansluiting op naam van mijn (gedeelde) vennootschap (A). Mijn e-mail inbox (en emailadres) was gekoppeld aan mijn oude adres en A. Na mijn verhuis, een jaar geleden, wou ik mijn internet (betaald door A) op mijn oude adres stopzetten, maar ik wou mijn emailadres niet verliezen, aangezien dit mijn standaard e-mailadres is, waar alles toekomt van officiële documenten en betalingsbewijzen etc. Eerst dus best die inbox verhuizen naar de nieuwe account (B), zeiden ze mij. Ze openden een dossier en gingen het regelen. Na een tweetal weken nog geen nieuws. Het was nog niet opgelost, nog wat geduld. Weer twee weken later, nog niets. Vanaf dan elke week zitten bellen, mailen, Whatsappen om de status te checken: elke keer opnieuw probleem uitleggen, soms aan wel 7 verschillende mensen, maar niemand die dat kon oplossen. De geopende dossiers gingen telkens 'naar de backoffice' en verdwenen na een tijdje in de vuilbak omdat ze ze niet opgelost kregen. Ettelijke dossiers zijn de revue gepasseerd en zelden kreeg ik spontaan feedback, dus bleef ik maar bellen en mailen. En intussen bleef ik ook een internetverbinding betalen die ik 'best niet kon afsluiten vooraleer het probleem opgelost was', voor een adres waar ik al lang niet meer woonde (en waar dus ook geen activiteit op zat). Na 11 maanden hebben ze dan toch per ongeluk mijn oude internetverbinding afgesloten, maar voor de onterecht betaalde facturen (via domicilie) heb ik nog steeds niet de nodige compensatie ontvangen. Nu, een jaar verder, kreeg ik vandaag een bericht dat het probleem opgelost was. Blijkt dat mijn e-mailadres en inbox nu volledig verdwenen is. Op geen enkele manier meer toegang tot te krijgen. Veel tijd en geld kwijt omdat ik nét dat wou vermijden, en het is toch gebeurd. De mensen die ik aan de telefoon had wouden mij altijd helpen, maar konden gewoonweg niet, omdat ze geen toegang hadden tot de juiste systemen, of geen toestemming om terugbetalingen te doen etc. De interne structurering bij Telenet is een ramp, slecht management noemen ze dat, want dit is toch echt bijna niet te geloven.