Terug

E-MAIL ADRES VERDWENEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Scarlet

29/04/2024

Geachte,Per 23/04/2024 9h45 is mijn mailadres bij jullie verdwenen:rudiger.verheyen@scarlet.be /Gebruikersnaam rumoro.Heb hierover reeds gebeld en gemaild zonder enige oplossing, Jullie hebben deze laten verdwijnen... Waarom???gelieve dringend terug te activeren. Ik loop belangrijke mails hierdoor.

Berichten (5)

Scarlet

Naar: R. V.

30/04/2024

Beste,Ik kan u bevestigen dat het email adresrumoro@scarlet.be nog wel degelijk actief en bruikbaar isIk heb ook de alias rudiger.verheyen aan deze mailbox toegevoegd.Gelieven nogmaals te testen of u toegang heeft tot deze mailbox. Als u twijfelt over uw paswoord dan kan u dit terug vinden op de klanten zoneMet vriendelijke groeten_________Frans DHigh Care operations support agentScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

R. V.

Naar: Scarlet

30/04/2024

Beste,Hartelijk dank voor uw antwoord.Ik zie dat er ondertussen 4 zijn binnengekomen.Maar zitten de mails tussen 23/04 en heden?

Scarlet

Naar: R. V.

30/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE02009697-51 met als Scarlet referentie 10526480 in behandeling genomen.Ik heb zelf vandaag de alias rudiger.verheyen toegevoegd, alles wat mensen voordien naar deze alias stuurden zijn normaal terug gestuurd naar de afzendermet de melding dat de mail niet afgeleverd kon worden.Alle mails die gestuurd werden van 23/04 zullen dus nooit aangekomen zijn indien er gestuurd werd naar rudiger.verheyen@scarlet.beAls er iemand naar rumoro@scarlet.be stuurde zouden de mails terug tevinden moeten zijn in uw inbox.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarlet

R. V.

Naar: Scarlet

30/04/2024

Beste,hartelijk dank, ik ga hier volgende week op terug komen ga nu in verlof tot zondag.Ben al te vreden dat het eerste mailadres terug werkt. Op uw ander antwoord kom ik op terug.Sorry voor het geduld.... tot volgende week.

R. V.

Naar: Scarlet

06/05/2024

Beste,na verificatie heb ik nu alles kunnen herstellen.Hopelijk gebeurt dit niet meer naar de toekomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform