Terug

E-books zijn te beveiligd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Standaard Boekhandel

19/10/2020

BesteIk heb op 30 augustus een bestelling geplaatst voor 4 e-books. Die heb ik snel kunnen downloaden en wou deze dan ook snel installeren op de e-reader (merk Kobo).Alhoewel we al 8 jaar met EPUB boeken werken, was ik verbaasd dat ik hier plots ACSM bestanden voorgeschoteld kreeg. Dat gaf wel wat problemen met het openen van die extensie, maar dan begon de echte miserie pas. Toe ik ze eindelijk had opgeladen, kon ik ze niet openen, want ik kreeg een foutmelding: E_LIC_ALREADY_FULLFILLED_BY_ANOTHER_USER.Dan maar wat liggen prutsen en op een andere (oudere) e-book opgeladen – Sony. Foutboodschap is nu: Fout activeringsserver E_ADEPT_INTERNAL.Het heeft allemaal te maken met die DRM die erop zit en ook als ik het boek via Calibre wou laden, lukt het niet. DRM probleem!Dan maar de helpdesk gecontacteerd en goed gelezen dat ik binnen de 4 dagen een antwoord zou krijgen. Na 3 weken was dat er nog niets, dan maar gebeld en als antwoord gekregen ‘mijn collega neemt met u contact op’. Niks gehoord tot plots een mail op 29 september waar ik direct op geantwoord heb. Nu zijn we weer 3 weken verder en nog steeds geen antwoord.Na twee maanden hebben we de boeken nog altijd niet kunnen openen laat staan lezen. Wij hebben ons dan maar ingeschreven bij de bibliotheek en nu hebben we voor 8 euro per jaar veel boeken en die laden wel op zonder problemen.Ik zou graag een einde maken aan deze lijdensweg en zou graag mijn geld terugkrijgen in de vorm van een tegoedbon.

Berichten (3)

Standaard Boekhandel

Naar: R. D.

19/10/2020

Contact: 573134 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 573134. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vier werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: R. D.

06/11/2020

Contact: 582437 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 582437. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vier werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: R. D.

21/12/2020

Contact: 582437 Onsantwoord Beste heer/mevrouw , Contact opgenomen met de klant Met vriendelijke groet, Je vraag aanStandaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform