Terug

E.a.n code geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. J.

Naar: Engie

16/04/2024

Mijn elektriciteit is nu al meer dan 14 maanden geblokkeerd bij Fluvius waardoor ik geen fakturen krijg van Engie ik heb ook zonnepanelen ondertussen meer dan 1000kw op het net gestoken maar nog steeds geen vergoeding gezien

Berichten (3)

Engie

Naar: D. J.

16/04/2024

Beste,Op basis van de weinig concrete informatie in onderstaande dossier kunnen wij niet achterhalen over welk adres/EAN/klantnummer de klacht gaat.Gelieve deze gegevens op te vragen bij de klager en deze aan ons te bezorgen.Pas na ontvangst van deze informatie zal er verder gevolg gegeven worden aan dit dossier.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 16 avril 2024 12:25À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - E.a.n code geblokkeerd - (CPTBE02003461-23)Klacht - E.'Ša.'Šn code geblokkeerd - (CPTBE02003461-23) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

D. J.

Naar: Engie

16/04/2024

Desseyn Jean Louis Bruggesteenweg112 8760 Meulebeke. Eannr541448820068604842

Engie

Naar: D. J.

16/05/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre site www.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform