Sunweb Group Neterhands B.V.Bahialaan 2NL-3065 WC RotterdamNEDERLANDNiel-bij-As, 19.06.2023AANGETEKEND SCHRIJVEN + KOPIE VIA HET CONTACTFORMULIER VOOR KLACHTEN OP JULLIE WEBSITEOnderwerp: boekingsnummer 5143896Beste SunwebAfgelopen vrijdag 16 juni 2023 heb ik bij jullie een last minute vakantie geboekt.Ik heb uit één van de betalingsopties gekozen die jullie aanbieden en koos voor een bankoverschrijving aangezien dit het makkelijkste is voor mij en ik geen bankapp etc heb.Het volledige bedrag €1302,53 is op dezelfde dag (dus op 16 juni 2023) van mijn rekening gegaan en naar jullie gestort.Ik heb jullie ook het bewijsstuk doorgemaild en ik zal het nogmaals toevoegen.Ik kreeg gisteren onverwachts van jullie een niet zo positief telefoontje.Jullie vinden het namelijk niet leuk dat jullie een bankoverschrijving toegestuurd krijgen die jullie zelf tussen de mogelijkheden zetten!!Dit is niet alleen heel verwarrend, bijzonder onlogisch en compleet klantonvriendelijk, jullie annuleren dan ook nog eens éénzijdig mijn vakantie.Ik ben diep teleurgesteld in jullie aanpak in dit dossier.Toch wil ik jullie met alle oprechte empathie vragen om mij het volledige bedrag terug te storten of mij het bedrag te laten opnemen voor een andere vakantie. Deze klacht wordt ook gemeld bij Test-Aankoop.In afwachting van uw antwoord verblijf ik,Met vriendelijke groeten Kevin kieszkowski