BesteIk bestelde een Dyson V11 extra pro vorig jaar in mei. Sindsdien zijn de problemen en frustraties opgestapeld. Het toestel werkte niet naar behoren, werd vervangen… voor een foute kleur. Tot 3x toe kreeg ik het foute toestel! Ondertussen ging er een half jaar aan voorbij! Dan kreeg ik eindelijk de juiste omruiling: krassen op de behuizing! Opnieuw moest er een omruiling plaatsvinden. Ik moest hier zo vaak voor thuisblijven, al de miserie ondergaan van in- en uitpakken. Nu doet een soortgelijk probleem zich opnieuw voor: weinig zuigkracht en de knop die niet naar behoren werkt. Ik geloof niet meer in het V11 systeem na zoveel miserie en energie steken in het contact opnemen. De service laat echt te wensen over. Ik heb al het mailverkeer nog. Ik wens een andere oplossing dan zomaar een omruiling want dit is al vaak gebeurd. Graag een ander toestel dan de V11 of een terugbetaling na zoveel frustraties hoop ik dat jullie begrijpen dat ik er niet meer in geloof!