Beste Nathalie,Vriendelijk bedankt voor uw mail.Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent met de service. Helaas is er bij Dyson een groot voorraadprobleem. Zoals veel retailers in de technologische industrie, is er een tekort aan hulpmiddelen en materialen. Het heeft een enorme impact op ons bedrijf en onze productie op wereldschaal. We blijven de situatie volgen en aanpassen terwijl deze zich ontwikkelt, om ervoor te zorgen dat we Dyson-technologie bij mensen thuis kunnen blijven leveren.Wij kunnen uiteraard uw stofzuiger omruilen voor hetzelfde model, maar daarvoor moeten we wachten tot de voorraad weer is aangevuld. Op dit moment kunnen wij helaas niks anders betekenen. Wij doen erg ons best om de situatie op te lossen.Een hele prettige jaarwisseling gewenst!Met vriendelijke groet,SolHet Dyson TeamGespecialiseerd advies, voor de levensduur van uw machineVoor bruikbare informatie zoals onze gebruikershandleidingen of troubleshooting, bezoek onze Support area. Zie hieronder voor meer informatieTips en adviezenUw Dyson support pagina met gebruiker en onderhoud adviezen.ProbleemoplossingEen tool die u stap voor stap meeneemt om snel het probleem vast te stellen en op te lossen.How to videosOns youtube kanaal heeft ondersteunings videos voor uw machine.Je kunt heel gemakkelijk met ons pratenAls je vragen hebt over jouw garantie, staat een Dyson expert klaar om je te helpen.WhatsAppgesprek beginnenGebruik de 'Chat'-knop om met eenDyson Expert te praten.Bel ons gratis op0800-0206203beleid ContactgegevensIndien u vragen heeft dan kunt u ons contacteren via de links onderaan deze e-mail.Dyson BV, Fred. Roeskestraat 109, 1076EE Amsterdam-------------------- ref:_00D1tp6uk._5003WERvwZ:ref