Terug

Dyson : betaald maar bestelling is geannulleerd, geen gehoor

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Dyson

20/08/2020

Beste,Ik bestelde op zondag 16 augustus 2020 via de website van Dyson een stofzuiger. Hierbij ging er € 349,00 van mijn KBC-rekening.Na het plaatsen van mijn bestelling en uitvoering van de betaling (het geld ging effectief van mijn rekening) kreeg ik van Dyson via e-mail het bericht dat mijn bestelling (bestelreferentie : 1750140212) werd geannuleerd. Reden : we kunnen jouw betaling niet goedkeuren of jouw gegevens niet verifiëren. Verder wordt gemeld : Jouw betaalkaart is niet belast. Jouw kaart is geautoriseerd, maar Dyson heeft geen betaling afgeschreven.Echter bovenstaand klopt niet want het geld ging effectief van mijn bankrekening en werd betaald aan Dyson BV Amsterdam.Dezelfde dag heb ik nog een e-mail naar Dyson verstuurd (3 mailadressen : help@dyson professional@dyson.be owner.support@support.dyson.be). Hierop kwam geen enkele reactie. Tevens werd verschillende keren naar het gratis nummer 0800 39208 gebeld maar niemand neemt op.Op dinsdag 18 augustus 2020 werd een herinneringse-mail verstuurd naar bovenstaande 3 e-mailadressen maar tot op heden nog steeds geen enkel bericht mogen ontvangen, noch een leesbevestiging.Ik ben dan ook niet opgezet met deze manier van werken. Dit getuigt van weinig tot geen professionalisme. Ik krijg totaal geen gehoor van Dyson terwijl ik weldegelijk € 349,00 betaald heb.Graag wil ik dan ook dat ofwel de bestelling spoedig wordt geleverd of de betaalde som wordt terugbetaald. Ik verwacht dan ook op korte termijn een antwoord.

Berichten (1)

Dyson

Naar: G. V.

20/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform