Terug

Dynamisch tarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Engie

26/06/2024

Beste, ik heb reeds in maart verzocht om een dynamisch tarief te bekomen. Het bedrijf Balti Solar heeft een energiemanager (Eva) geínstalleerd. Begin dit jaar heeft Fluvius mijn nachttarief uitgeschakeld. Na telefoontjes naar zowel Engie en Fluvius heeft Fluvius dit gemeld aan Engie. Engie heeft niets ontvangen. We zijn ondertussen een paar maand later en niets beweegt. Vandaag beweert Engie dat er een technische fout is. Maar de persoon kon er niets aan doen. WIE DAN WEL.

Berichten (3)

Engie

Naar: M. G.

26/06/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this documentDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 26 juin 2024 11:15À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Dynamisch tariefDynamisch tarief ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ENGIE Mail Disclaimer: :www.engie.com/disclaimer/

M. G.

Naar: Engie

01/08/2024

Vandaag 1 augustus nog eens naar Engie getelefoneerd. De telefonist trachtte de bevoegde dienst te bereiken maar moest dan toegeven dat dit niet lukte. Ik heb ondertussen zelf een bewijs van afsluiting van Fluvius opgevraagd en doorgestuurd naar bewijs@engie.be. Maar nog steeds geen reactie.

Engie

Naar: M. G.

16/08/2024

Madame Ghijsels,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche. Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d’information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre site www.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement, Complaint Handling TeamBU Benelux Boulevard Simón Bolívar 34 1000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this document


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform