Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:bizbike.zendesk.com/requests/66790/satisfaction/new/SVPodnoSbYrGYyyZD5Z9OOknC?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 16:48 CESTBeste MarieWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.We hoorden zonet van onze collega Koben, dat hij jou hiervoor net even opgebeld heeft.Graag willen we jou ook nog vragen ons de facturen voor jouw huurfiets te bezorgen. Die hebben we nodig om aan onze verzekeringen voor te leggen.We beloven niks, maar we nemen jouw vraag naar schadevergoeding voor deze huurfiets zeker op in jouw dossier. Zelfs indien de verzekeringen hier niet in tussen zouden komen, zullen we toch bekijken wat mogelijk is.Verder kunnen we jou nog meegeven, dat je nieuwe fiets niet lang meer op zich zal laten wachten. Ten laatste volgende week verwachten we namelijk een bezoek van onze verzekeraar. We blijven dit opvolgen. En je zal spoedig opnieuw door ons gecontacteerd worden.Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 19 sep 2023 15:50 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E]