Terug

Duurtijd herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Bizbike

19/09/2023

Veloci fiets 5 jaar oud, 4000km, probleem met fiets8 juni : herstelling aan huis , diagnose : batterij stuk. Dus direct een nieuwe besteld. Maar die werkte ook niet. Prijs 70,07 €16 juni : nieuwe herstelling fiets (niet de batterij maar de motor is stuk). Prijs : 66,64 €26 juni : mijn fiets wordt opgehaald voor herstelling in de werkplaats. Geen vervangfiets !10 juli : telefonisch contact.12 juli heb ik via e-mail een prijsofferte gekregen voor de herstelling. Ik heb dezelfde dag telefonisch bevestigd dat ik akkoord ga.26 juli : mail verstuurd.30 augustus ‘herstelde fiets zou geleverd worden’, maar helaas, het sprinkler- systeem in herbegroef werd door een kortsluiting geactiveerd, en mijn fiets was het slachtoffer13 september : met ‘Kobe’ gebeld : ik moest nog geduld hebben’. Probleem met de verzekering 19 september : ik heb mijn fiets nog altijd niet terugOndertussen huur ik een fiets (50€/maand). Totaal al 250€

Berichten (5)

Bizbike

Naar: M. V.

20/09/2023

----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 16:48 CESTBeste MarieWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.We hoorden zonet van onze collega Koben, dat hij jou hiervoor net even opgebeld heeft.Graag willen we jou ook nog vragen ons de facturen voor jouw huurfiets te bezorgen. Die hebben we nodig om aan onze verzekeringen voor te leggen.We beloven niks, maar we nemen jouw vraag naar schadevergoeding voor deze huurfiets zeker op in jouw dossier. Zelfs indien de verzekeringen hier niet in tussen zouden komen, zullen we toch bekijken wat mogelijk is.Verder kunnen we jou nog meegeven, dat je nieuwe fiets niet lang meer op zich zal laten wachten. Ten laatste volgende week verwachten we namelijk een bezoek van onze verzekeraar. We blijven dit opvolgen. En je zal spoedig opnieuw door ons gecontacteerd worden.Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 19 sep 2023 15:50 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E]

Bizbike

Naar: M. V.

21/09/2023

Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:bizbike.zendesk.com/requests/66790/satisfaction/new/SVPodnoSbYrGYyyZD5Z9OOknC?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 16:48 CESTBeste MarieWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.We hoorden zonet van onze collega Koben, dat hij jou hiervoor net even opgebeld heeft.Graag willen we jou ook nog vragen ons de facturen voor jouw huurfiets te bezorgen. Die hebben we nodig om aan onze verzekeringen voor te leggen.We beloven niks, maar we nemen jouw vraag naar schadevergoeding voor deze huurfiets zeker op in jouw dossier. Zelfs indien de verzekeringen hier niet in tussen zouden komen, zullen we toch bekijken wat mogelijk is.Verder kunnen we jou nog meegeven, dat je nieuwe fiets niet lang meer op zich zal laten wachten. Ten laatste volgende week verwachten we namelijk een bezoek van onze verzekeraar. We blijven dit opvolgen. En je zal spoedig opnieuw door ons gecontacteerd worden.Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 19 sep 2023 15:50 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[VR9JPX-9KR0E]

M. V.

Naar: Bizbike

23/09/2023

ik ga toch even wachten met een beoordeling tot ik mijn fiets terug heb.Ik wil wel zeggen dat ik, tot vóór dit incident, zeer tevreden was van de service.Ik stuur de facturen van de huurfiets volgende week op (de derde moet ik naar zoeken. 1,2 en 4 heb ik).Marie

M. V.

Naar: Bizbike

11/10/2023

Weer 2 weken verder. Niets gehoord. volgende week verloopt mijn 4de huurcontract bij velo.Een verlenging kost terug 50 €.Ik heb vorige week de facturen (4) opgestuurd (na een telefonisch contact waarin mij werd gevraagd dit te doen om een terugbetaling mogelijk te maken).Groet,Marie

Bizbike

Naar: M. V.

08/11/2023

----------------------------------------------Pedro, 8 nov 2023 13:11 CETBeste mevr. VenkenWij hebben jouw klacht in goede orde ontvangen waarvoor dank.Inmiddels mocht je je nieuwe fiets reeds ontvangen.We sturen jou dadelijk een e-mail voor de verdere afhandeling van deze zaak.Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 12 okt 2023 00:26 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9DYK2-6G52L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9DYK2-6G52L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform