Terug

Duplicaat faktuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Proximus

11/12/2023

Beste, in bestelde in mei een smartphone via jullie website.Tijdens het updaten is deze vastgelopen. Om deze te kunnen laten herstellen in garantie heb ik de faktuur van mijn aankoop nodig.Reeds verschillende keren heb ik geprobeerd om deze te bekomen via jullie kkantendienst, zonder resultaat...Langs deze weg een volgende poging!

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. D.

21/12/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-11-17.43.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004316208]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004316208]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform