Terug

Dubieus telefoongesprek met mijn zoon Samy VAN GREMBERGEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: My Collections bv

16/11/2018

Beste ,Mijn zoon is opgebeld met een verwarde uitleg waaruit hij alleen kon opmaken dat ie via het internet een geschenk zou hebben gewonnen .Hij kon kiezen ts verschillende prijzen .Hij heeft uiteindelijk een onderbroek toegestuurd gekregen mer een betaalgiro aangehecht en het bericht dat ie de komende maanden nog onderbroeken mag verwachten en dus deze ook zal moeten betalen. .Hij heeft dit alles niet nodig en wij zijn dan ook niet zinnes om ook maar iets te betalen.Bedankt op voorhand ,Wilfried & Samy

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: A. C.

16/11/2018

Geachte,Wat vervelend dat uw zoon ongevraagd een pakket heeft ontvangen. Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd.Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee, voor nu, voldoende te hebben gea¯nformeerd.My Collections'¨Klantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BV'¨PostbusBoa®te postale 9657'¨Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C'¨1830 MACHELEN'¨'¨T: 02/899.20.65'¨E: info@mycollections.be'¨IBAN: BE85363105668406www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform