Terug

dubieus opgestelde factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Bulex

01/05/2024

BesteIk kreeg op 16/02/2024 een factuur om een contract te hernieuwen. Deze was zo opgesteld dat het leek alsof het contract pas hernieuwd werd na betaling. Ik koos omwille van de sterke prijsstijging ervoor om geen nieuw contract te nemen en de factuur te negeren. Op 31/03/2024 kreeg ik een eerste aanmaning (in het Frans) waarop ik op 08/04/2024 via het contactformulier op de website alsook via mail gevraagd heb naar een gedetailleerde factuur in het Nederlands. Hierop kreeg tot heden geen antwoord. Ondertussen kreeg ik 10/04/2024 een 2e aanmaning (opnieuw in het Frans) waarin er gedreigd wordt met een incassobureau. Ik wens dit contract stop te zetten en een creditnota voor de reeds verzonden factuur.

Berichten (2)

Bulex

Naar: F. V.

01/05/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: F. V.

24/05/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform