Terug

Dubbele leverancier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

R. R.

Naar: FLUVIUS

23/04/2025

Beste. Ik heb onlangs de leverancier Luminus gekozen, na 12dagen had ik nog steeds geen aansluiting gekregen van Luminus. Maar telefonisch werd mij altijd vermeld dat er een in huis afspraak gemaakt was terwijl fluvius beweerde van niet. Ondanks ben ik kwaad overgestapt naar Eneco die mij wel na 2 dagen direct kon aansluiten. Nu word ik geconfronteerd met het feit dat ik 2 leveranciers voorschot betaal al 3 maand. De laatste leverancier waar ik voor gekozen had was Eneco en daar wil ik blijven. Ik wil mijn voorschotten terug krijgen van Luminus! Mvg Rick

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: R. R.

23/04/2025

Beste Rick Wij hebben uw klacht goed ontvangen. Om deze te kunnen verwerken hadden we graag het adres of EAN-nummer ontvangen waarover de klacht gaat. Alvast bedankt om ons deze te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Femke Klachtenbeheer Brusselsesteenweg 199 9090 Merelbeke-Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 23 april 2025 15:45 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Dubbele leverancier ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

R. R.

Naar: FLUVIUS

24/04/2025

Beverhoutplein 18 9000 Gent

Bemiddeling door Testaankoop 09 mei 2025

FLUVIUS

Naar: R. R.

15/05/2025

Beste Ik heb uw mail goed ontvangen en meer informatie opgevraagd. Uw elektriciteitsteller werd op 21.01.2025 buiten dienst genomen. Luminus heeft op 21.01.2025 een leverancierswissel uitgestuurd met als staratum 21.01.2025, maar omdat de buitendienststelling nog niet was verwerkt, werd deze leverancierswissel ongedaan gemaakt. Na het verwerken van de buitendienststelling was het wel mogelijk voor Luminus om een nieuwe wissel door te voeren. Dat is niet gebeurd. Volgens een medewerker van onze afdeling Marktwerking werden geen verbruiken aangeleverd aan Luminus om u te factureren. Vervolgens heeft Eneco op 04.02.2025 een contractaanvraag met staratum 01.04.2025 uitgestuurd. Door deze wissel werd uw teller opnieuw in dienst genomen op 07.02.2025. Omdat de wissel naar Luminus voor elektriciteit niet is doorgegaan, zou u ook geen facturatie mogen ontvangen van Luminus. Ik merk wel op dat u voor aardgas wel aangesloten was bij Luminus voor de periode 21.01.2025 – 31.03.2025. Voor deze periode kan u wel facturatie (slotfactuur en/of tussentijdse facturen) ontvangen. Sinds 01.04.2025 heeft u ook een leveringscontract voor aardgas bij Eneco. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 23 april 2025 15:45 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Dubbele leverancier ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform