Beste
Ik heb uw mail goed ontvangen en meer informatie opgevraagd.
Uw elektriciteitsteller werd op 21.01.2025 buiten dienst genomen.
Luminus heeft op 21.01.2025 een leverancierswissel uitgestuurd met als staratum 21.01.2025, maar omdat de buitendienststelling nog niet was verwerkt, werd deze leverancierswissel ongedaan gemaakt.
Na het verwerken van de buitendienststelling was het wel mogelijk voor Luminus om een nieuwe wissel door te voeren. Dat is niet gebeurd.
Volgens een medewerker van onze afdeling Marktwerking werden geen verbruiken aangeleverd aan Luminus om u te factureren.
Vervolgens heeft Eneco op 04.02.2025 een contractaanvraag met staratum 01.04.2025 uitgestuurd. Door deze wissel werd uw teller opnieuw in dienst genomen op 07.02.2025.
Omdat de wissel naar Luminus voor elektriciteit niet is doorgegaan, zou u ook geen facturatie mogen ontvangen van Luminus.
Ik merk wel op dat u voor aardgas wel aangesloten was bij Luminus voor de periode 21.01.2025 – 31.03.2025. Voor deze periode kan u wel facturatie (slotfactuur en/of tussentijdse facturen) ontvangen.
Sinds 01.04.2025 heeft u ook een leveringscontract voor aardgas bij Eneco.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Kris Vermeersch
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199
9090 Melle
www.fluvius.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 23 april 2025 15:45
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Dubbele leverancier
s:www.fluvius.be/disclaimer