O.Ref/CM-V09143000Beste heer, mevrouw,Na analyse van het dossier stellen wij vast dat de technieker U hieromtrent reeds heeft gecontacteerd.De desbetreffende F532 foutcode was reeds opgelost, de installatie druk was gezakt naar 0,5 dus hierdoor is de huidige foutcode opgetreden. Eveneens had U nog steeds geen verwarming na de interventie van donderdag, maar dit had U zelf veroorzaakt door per ongeluk de boiler temperatuursensor uit zijn plaats te trekken, U liep hier telkens voorbij voor een emmer te ledigen waardoor U in aanraking kwam met deze boilervoeler. Problemen zijn mondeling opgelost. Aangezien de warmtepomp wel de juiste werking heeft sinds donderdag, kan de factuur niet betwist worden. Deze viel steeds in lagedrukfouten, wat te maken had met het koelcircuit. Op dit koelcircuit zat te weinig koelmiddel. Zie interventiebon, dit heeft de technieker dan ook in orde gebracht.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag en sluiten het dossier dan ook af.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!