Terug

Dubbele factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ELCO BELGIUM

29/05/2018

Mijn zoon Erik Dullers heeft me gevraagd om zijn klacht via Testaankoop te verzenden, omdat ik lid ben. Hij heeft zeven maanden geleden zijn boiler laten herstellen. Het bleef echter lekken met lauw water als gevolg. Met 3 kleine kinderen in huis, is dat niet te doen. Elke telefoon of mail werd in de zes (!) daaropvolgende maanden met een excuus afgewimpeld. Tot ze uiteindelijk de boiler ditmaal goed hebben afgestemd. Maar mijn zoon had al een factuur van rond de 400 € betaald, met de belofte dat de herstelling gratis zou zijn. Toch reeg hij opnieuw dezelfde factuur, met ongeveer dezelfde som opnieuw te betalen. De firma wilt niet wijken en blijft op zijn standpunt. Mijn zoon weigert dubbel te betalen uiteraard.Mvg,voor Erik Dullers

Berichten (1)

ELCO BELGIUM

Naar: A. C.

30/05/2018

Geachte,Er zijn twee herstellingen gebeurd bij klant Dullers.Op 19/09/2017, voor deze interventie werden werkuren, verplaatsing en onderdelen aangerekend.Op 15/02/2018, voor deze interventie werden eveneens werkuren , verplaatsing en onderdelen aangerekend.Beide interventies voor een totaal van 726,24Eur.Er werd reeds een creditnota opgemaakt voor de dubbele verplaatsing en 1 onderdeel dat tweemaal vervangen werd, voor een bedrag van 104,60Eur.Er is geen fout gebeurd in de facturatie, er blijft een saldo te betalen van 306,64Eur.Met vriendelijke groetenSandra Van Gelder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform