Terug

Dubbele Factuur wegens mislukte overdracht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

W. L.

Naar: Orange

05/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Al heel lang was ik klant bij Telenet, zowel voor internet, TV als mobiele diensten (4 gsm-nummers) ik werd gecontacteerd door de sales van Orange, en heb me laten overtuigen met vele beloftes om over te schakelen naar Orange, helaas is dit met heel veel strubbelingen gepaard gegaan, één van gsm-nummers raakte niet geactiveerd, daarvoor is heel vaak gebeld en gecommuniceerd geweest, na een maan van vele telefoontjes is het tot eindelijk gelukt, maar tijdens die maand van overschakeling, was het huidige abonnement van Telenet voor dit nummer niet meer actief en werd er automatisch overgeschakeld naar een duur tarief, waar wijzelf niet van op de hoogte waren, na 2 maanden worden we nu geconfronteerd met een hoge factuur van Telenet, ondanks ons beloofd was door Orange deze te volledig te compenseren, komt Orange zijn beloftes helemaal niet na, het verhaal van Orange, dat Telenet de overgang van dit betreffend gsm-nummer zou geblokkeerd hebben of bemoeilijkt hebben, kan kloppen, maar hebben wij als klant geen boodschap aan, om zakelijke redenen was het belangrijk dat dit gsm-nummer actief bleef gedurende de overstap, die normaal 24h duurt in plaats van een volle maand. Graag een oplossing.

Bemiddeling door Testaankoop 07 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform