Terug

Dubbele factuur en aanmaningskosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. V.

Naar: Luminus

07/10/2024

Beste, Ik heb een factuur gekregen van een geschat verbruik deze betwist, dan terug een factuur ontvangen. Op de 2 facturen is hetzelfde beginverbruik gebruikt en dan samen geteld. Dit heb ik zowel per chat en per mail doorgegeven maar ik krijg steeds aanmaningskosten maar geen reactie. Dus om duidelijk te zijn: Factuur 1: beginstand: 7990-9528 8601-10163 ( 1455,99€) Factuur 2: Brginstand: 7999-11341 8601- 12693 ( 1579,01€, zonder btw) Krijg ik een correctie factuur van 3129,74€ Mvg An Van Gheluwe

Bemiddeling door Testaankoop 17 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform