Midden 2023 aanvraag gedaan voor een nieuw business KLIK-abonnement/account bij Telenet wegens verhuis en start zelfstandige activiteit. De vraag gedaan om 1 gsm-nummer van mij (toen onder Telenet account van mijn ouders) en 1 gsm-nummer van mijn inwonende vriendin (toen onder Telenet account van haar ouders) over te zetten naar dit nieuwe Business account met 2 gsm-nummers. Er werden op dat moment foutief 2 nieuwe accounts door Telenet aangemaakt:- 1 nieuw account met enkel mijn gsm-nummer en dit met een abonnement wat ik niet heb aangevraagd (was geen KLIK-abonnement).- 1 nieuw account met enkel het gsm-nummer van mijn vriendin en alle bijkomende aangevraagde diensten van het KLIK-abonnement (digitale tv, internet, wifi spots). Hierdoor kreeg ik ook dubbele facturen opgestuurd terwijl het maar om 1 account/abonnement zou moeten gaan (het KLIK-abonnement met 2 gsm-nummers). Het andere account werd foutief aangemaakt met een abonnement wat ik nooit heb aangevraagd.Meerdere keren gebeld en de confirmatie gekregen dat het opgelost zou zijn en dat het nummer overgezet werd op het correcte account zoals het werd aangevraagd, maar bijna een jaar verder is er nog altijd niets opgelost en krijg ik nog altijd dubbele facturen van beide accounts. Hierdoor werd op een moment ook mijn Telenet-diensten afgesloten omdat ik het foute account niet meer zou moeten betalen (bevestigd door de klantendienst aan de telefoon dat ik deze facturen niet meer hoefde te betalen omdat het account door hun werd afgesloten). Met als gevolg dat ik mijn gsm niet meer kon gebruiken en dus een dag geen klanten meer kon bereiken of bereikt kon worden (zelfstandige activiteit). Een ander probleem is dat ik mijn telenet facturen na 1 jaar nog altijd niet in mijn boekhouding kan opnemen omdat het account waar mijn btw-nummer op staat vermeld, mijn gsm-nummer nog altijd niet bevat en ik deze dus nog altijd niet kan opnemen. Na talloze keren gebeld te hebben met de klantendienst en bevestiging te krijgen dat het dit keer opgelost was, blijf ik dubbele facturen krijgen en blijft mijn gsm-nummer op het foute account vermeld staan. Op deze manier begint het mij effectief geld te kosten (telenet-diensten afgesloten waardoor ik geen bereik meer had en niet kon werken) en kosten die ik niet kan opnemen in mijn boekhouding omdat mijn gsm-nummer niet gelinkt kan worden aan een factuur/abonnement waar mijn btw-nummer op staat. Blijven bellen naar Telenet heeft geen zin meer, want ze blijven elke keer herhalen dat het opgelost is en dat het foute account is afgesloten en mijn nummer is overgezet naar het juiste account. 1 jaar verder en er is nog altijd niets opgelost.