Terug

Dubbele domiciliëring in 1 maand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Basic-Fit

07/05/2015

Er werd 2x in de maand april 2015 lidgeld van onze rekening gehaald. Eenmaal op 13 april en een tweede keer op 28 april. Aangezien dit een rekening is van mijn minderjarige dochter en er nooit veel geld opstaat was er dus voor de tweede domiciliëring onvoldoende dekking. Ik word hierdoor geconfronteerd met bijkomende kosten, ING rekent € 7,26 aan waardoor de rekening in min kwam te staan en we hiervoor ook nog eens extra worden beboet. Ook Basic-Fit zal extra kosten van € 5 rekenen bij een niet-uitgevoerde domiciliëring. We zijn lid geworden in maart 2015, er werd ons gezegd dat de eerste maand gratis was maar toch moesten we direct ter plaatse € 19,99 betalen om te kunnen aansluiten. Het lidgeld moet maandelijks per domiciliering betaald worden. Aangezien er op 13 april al € 19,99 van de rekening werd gehaald was ik in de veronderstelling dat de volgende domiciliëring pas tegen 13 mei ging gebeuren en ik dus normaal gezien nog tijd genoeg had om geld op de rekening van mijn dochter te storten. In de overeenkomst staat niet vermeld dat het lidgeld tweemaal in dezelfde maand moest betaald worden. Waar we dus eigenlijk € 19,99 in april moesten betalen is dit al opgelopen tot 2 x € 19,99 + € 7,26 + € 5,00 = € 52,24. Dank bij voorbaat. Mvg, Marianne Heymans, Parochiestraat 9, 9472 Iddergem.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: M. H.

07/05/2015

__________________________________Typ uw reactie BOVEN DEZE REGEL om te antwoorden------------------------------------------------------------------------------------------------------------Re Klacht Dubbele domicilia«ring in 1 maand (CPTBE00002090-53)Basic-Fit International May 07, 2015 1038PM CESTDank u voor het indienen van uw verzoek. We hebben uw verzoek ontvangen en werken nu aan een zo spoedig mogelijke beantwoording aan u. Als u aanvullende gegevens wilt toevoegen aan deze case, gelieve dan te antwoorden op dit e-mailbericht.Bij voorbaat dank voor uw geduld en ondersteuning.------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dit bericht is verzonden aan

Basic-Fit

Naar: M. H.

18/05/2015

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform