Terug

dubbele boeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. V.

Naar: eDreams

07/08/2024

Beste,/6 heb ik Bij deze wil ik graag een klacht indienen tegen eDreams. Op 25/6 heb ik een vlucht geboekt van Kaapstad naar Amsterdam. Toen ik met de betaling bezig was werd ik teruggestuurd naar de begin pagina van eDreams. Met de gedachte dat mijn betaling niet uitgevoerd was. (Heb ook nooit een bevestiging gehad) heb ik dus opnieuw een ticket geboekt voor dezelfde vlucht,datum enkel heb ik dan mijn volledige naam gebruikt ook mijn middelnamen. 2 dagen later ontdekte ik via mijn Visa afschrift dat ik wel degelijk 2x een ticket betaald en geboekt heb. Dit met een minuut tussen. Het gaat om een non refundable ticket omdat ik zeker en vast de reis ging doen. Zowel edreams als lufthansa willen mij niet helpen. Zelfs het tweede ticket op mijn zoon zetten die dezelfde familienaam heeft en in december naar Belgie wil, lukt hen niet. terwijl dat ze kunnen zien dat het om twee dezelfde boekingen gaat. Ik kan alleen via mail mijn boekingen doorsturen het gaat om de volgende referencenummers bij edreams 17311648631 - QUKJRP lufthansa REFERENCE 17311175367 - QTES83 Lufthansa reference Het gaat om 900Euro wat veel geld is. Het enige wat ik kon doen was de datum veranderen. Maar ik kan niet meer weg na september ik run een guesthouse in Zuid Afrika. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik moet echter VOOR 20/8 een antwoord hebben want dan moet ik beslissen Dank u Geertje Van den Broeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform