Terug

Dubbele boeking geld terugstorten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Belvilla

18/06/2020

Beste wij hebben met een groep een huisje geboekt via belvilla en hebben dit direct betaald . Na enkele dagen bleek dat dit huisje dubbel geboekt was . We hebben ons geld nog altijd niet terug gekregen. Hiervoor hebben we een aantal keer gebeld , werd er 1 keer opgenomen maar hij kon ons niet verder helpen . Hij ging dit naar collega geven. Enkele dagen later nog steeds geen gehoor . Tot op heden zijn we aan het proberen iemand vast te krijgen zonder succes . Altijd dat alle lijnen bezet zijn . Na dat de computer zegt dat de lijnen bezet zijn word de lijn verbroken. Wij willen een ander huisje boeken maar zouden dus ons geld zo vlug mogelijk terug hebben .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform