Terug

Dubbele betalingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: DAZN

28/09/2025

Men man heeft een abonnement genomen voor de voetbal te kijken bij Dazn Echter houden zij telkens twee maal geld af Na veel over en weer mailen weigeren zij de twee maal te veel afgehouden gelden terug te storten gezien zij beweren dat wij twee abonnementen hebben waarom zouden wij twee abonnementen nemen voor 1 persoon? Ze erkennen dat er een mail adres de-mani-jdw is en een de_mani-jdw Ze willen er eentje annuleren maar niks terugbetalen terwijl houden ze wel dubbele gelden van de rekening af

Berichten (1)

DAZN

Naar: K. V.

07/10/2025

Hallo, Na onderzoek kan ik u bevestigen dat u twee accounts hebt aangemaakt met twee verschillende e-mailadressen, wat de dubbele afschrijving verklaart. Het eerste account met het e-mailadres de-mani-jdw@...werd aangemaakt op 23 juli. Het tweede account met het e-mailadres de_mani_jdw@...werd aangemaakt op 25 augustus. Na uw contact met onze medewerker werd dit tweede account geannuleerd. DAZN Customer Care

Bemiddeling door Testaankoop 07 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform