Terug

Dubbele betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Proximus

21/12/2025

Beste, mijn moeder is 89 jaar en heeft sedert meerdere jaren een contract tv-internet-gsm bij proximus. Omdat zij wat achteruit gaat hebben mijn zussen en ik nu een zorgvolmacht en beheren haar rekeningen. Daarbij stelden we vast dat zij gedurende 5 jaar betaalt voor 2 gsmnummers... Zijzelf had dit nooit opgemerkt bij de facturen en braafjes betaald. Nu blijkt dat zij 5 jaar lang € 26,99/maand teveel betaalde. Via de ombudsman nam mijn zus contact op met Proximus. Het abonnement werd aangepast naar een goedkopere formule. Van enige compensatie is er geen sprake al betaalde ze in die jaren ruim € 1600 teveel.... Wij vragen dan ook graag een tussenkomst via uw diensten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform