Terug

Dubbele betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: IKEA BELGIUM

27/06/2025

Beste, Op datum van 10/06 doe ik een online bestelling bij Ikea, na betaling merk ik echter dat het bedrag tweemaal van mijn rekening is gegaan. Ik neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Ikea en deze melden mij dat ze een mail gaan sturen waarop ik moet antwoorden met een bewijs van de dubbele betaling. Deze mail wordt echter nooit verstuurd. De dag later neem ik opnieuw contact op met de klantenservice en deze melden mij dat ze hier niets van terugvinden, dus hier is duidelijk niets mee gedaan geweest. Deze maal blijf ik aan de lijn tot ik de mail ontvangen heb. Na ontvangst van de mail, antwoord ik direct met de nodige informatie Dagen gaan voorbij zonder enige reactie op mijn mail, waarop ik zelf antwoord op mijn verzonden mail met de vraag of hier al nieuws over is. Ook hier komt geen reactie op. Opnieuw neem ik contact op met de klantenservice en deze vinden hier opnieuw niets van terug, kwestie met de voeten spelen van de klant kan dit tellen!!! Deze maal geven ze mij een ordernummer waarmee ik dit probleem kan opvolgen en beloven ze mij op te bellen voor dit probleem op te lossen alsook een compensatie voor te stellen, ook deze keer gebeurt er niets!! Dit is een schandalige behandeling van de klanten. Dus ik eis mijn geld terug en een compensatie. Mvg, Rajan

Bemiddeling door Testaankoop 14 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform