Terug

dubbele betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Basic-Fit

21/07/2023

Beste,Ik ben een klant bij de fitnesscentra van Basic Fit. Ik heb me ingeschreven deze zomer om terug te sporten. Om in te schrijven moet je inschrijfgeld en de eerste maand lidmaatschap betalen.Bij mij is deze betaling dubbel aangerekend op 2 verschillende data.Bij het contacteren van de klantendienst werd ik 3 keer afgescheept en het gesprek stopgezet vanuit de klantendienst.Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en geven geen gehoor aan mijn vraag om de dubbele betaling terug gestort te krijgen

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: R. H.

21/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform