Terug

Dubbele betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: Be-Mobile

31/10/2021

Op 04/06/2021 heb ik ondergronds geparkeerd met mijn auto bij het Dusart te Hasselt. De slagboom ging niet open en heb bij gevolg een ticket genomen aan de parkeerautomaat en nadien met mijn bankkaart de parkeersessie betaald. Mijn auto was ook gelinkt aan de 4411-app op nummerplaatherkenning. Nu is dit bedrag van mijn parkeren zowel van de gewone rekening als van de kredietkaart afgehouden. Al ondernomen acties:- 2 X contactformulier online verstuurd - 2 X heeft Q-park zelf een e-mail verstuurd naar hun support-afdeling- 14 X telefonisch contact gehad met de helpdesk van 4411. Ze beloven mij terug te bellen en het incident telkens opnieuw door te sturen naar hun leidinggevende maar als ik een verantwoordelijke van payroll zelf aan de lijn wil krijgen gaat dat niet!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform