Terug

Dubbele betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Qatar Airways

02/10/2025

CAS-131854-X5C5G2 CRM:0323000001826 Geachte, Op 8 jan 2025 boek en betaal ik online een reis naar Thailand en terug voor ik en mijn vrouw. Reis 22 -23 januari 2025 tot 16 -17 april 2025 met boeking nr. JGBVRU (zie bijlage 1). Door omstandigheden moet ik vroeger terugkomen ik doe een omboeking via telefoon in Bangkok ik betaal de nodige kosten en alles verloopt naar wens (zie bijlage 2-3-4-5) Mijn vrouw beslist wat later om ook vroeger terug te komen 21 maart 2025. Via telefoon in Brussel doe ik de omboeking (zie bijlage 6 mail 16/03/2025 12h08) ik moet 20€ betalen via de boeking side Qatar Airways voor de omboeking wat ik ook doe (zie bijlage 7 KBC-bank 16/03/2025 14h28) het boeking nr. is gewijzigd KIGLA6. Later krijg ik mail met bevestiging zetel (zie bijlage 8 mail 16 maart 15h39). Mijn vrouw wil inchecken op 21 maart 2025 maar krijgt het antwoordt dat de vlucht niet is betaald. Ze bewijst met documenten dat alles is betaald en ook het document met de bevestiging van het zetelnr. Ik kom ook tussen via telefoon maar niets helpt. Mijn vrouw moet dus volledig nieuwe terug vlucht betalen voor een nieuw ticket (zie bijlage 9 ) Op 29/03/2025 krijg ik via mijn bank 20€ terug (zie bijlage 10) Dus de betaling is dus zeker gebeurd maar niet op de goede plaats terechtgekomen. Ik heb geen enkele fout gemaakt daarom zou ik snel mijn ten onrechte betaalde gelden terugkrijgen. Mijn bankgegevens zijn KREDBEBB BE31 7360 3582 1255. Met vriendelijke groeten Dear On Jan 8, 2025 I book and pay online for a trip to Thailand and back for me and my wife. Travel 22 -23 January 2025 to 16 -17 April 2025 with booking no. JGBVRU (see attachment 1). Due to circumstances I have to come back earlier, I do a rebooking by phone in Bangkok, I pay the necessary costs, and everything goes according to plan (see attachment 2-3-4-5) My wife decides a little later to come back earlier on March 21, 2025. I do the rebooking by phone in Brussels (see attachment 6 mail 16/03/2025 12h08) I have to pay 20€ via the booking side Qatar Airways for the rebooking which I do (see attachment 7 KBC bank 16/03/2025 14h28) the booking no. has been changed KIGLA6. Later I receive an email with confirmation of my seat (see attachment 8 mail 16 March 15h39). My wife wants to check in on March 21, 2025, but gets the answer that the flight has not been paid. She proves with documents that everything has been paid and also the document confirming the seat no. I also intervene by phone, but nothing helps. So, my wife has to pay for a completely new return flight for a new ticket (see appendix 9) On 29/03/2025 I get 20€ back through my bank (see attachment 10) So, the payment certainly happened but did not end up in the right place. I have not made any mistake so I would quickly get my wrongly paid money back. My bank details are KREDBEBB BE31 7360 3582 1255. Best regards


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform