Terug

Dubbele betaling wordt niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: KREFEL

05/01/2024

Ik bestelde enkele zaken via de webshop van Krefel. Door een technische fout bij het afrekenen, werd het bedrag (ca. 100 EUR) tweemaal van mijn rekening afgetrokken. Ik heb dit proberen rechtzetten via de klantendienst. Initieel verliep het contact vlot. Ik heb op hun vraag eveneens enkele betaalbewijzen doorgestuurd. Daarna werd het contact van hun kant verbroken. Op enkele vriendelijke herinneringen werd vervolgens niet meer gereageerd. De terugbetaling is dus nog steeds niet in orde.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: B. J.

09/01/2024

Beste Brecht,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Het spijt ons dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen.Wij zullen dit navragen bij de boekhouding en brengen je op de hoogte zodra wij meer informatie ontvangen.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf034nYI:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform