Terug

Dubbele betaling via contactloos betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: PAIRI DAIZA

14/09/2020

Ik ben op 31/8 met mijn dochter gaan eten in het safari restaurant. wij hebben gegeten: 2x spuitwater, 2x friet en 1x mayonaise voor in totaal 12 euro. dit is door contactloos betalen 2x van mijn rekening gegaan via referentie pairi daiza 0637 + 0638. Ik heb hen hierover gecontacteerd en men zou het terugsturen en sindsdien geen reactie meer. Heb al 2 reminders gestuurd en reageren niet.

Berichten (1)

PAIRI DAIZA

Naar: S. V.

28/09/2020

Beste mevrouw,Beste heer,Wij kunnen niet positief reageren op de vraag tot terugbetaling van mevrouw Van Damme, aangezien deze klacht niet gerechtvaardigd is.Wij hebben het intern nagekeken en blijkt dat de transacties 0637 en 0638 betrekking hebben op twee verschillende aankopen. Beiden van 12 euro, maar betaald op twee verschillende plaatsen en op twee verschillende tijdstippen, met dezelfde bankkaart: één aankoop in de OASIS om 12u21 en een andere aankoop in L'ORANGERIE om 15u52.In bijlage vindt u de twee kassatickets terug om deze twee verschillende transacties te bewijzen.Wij willen geloven dat het hier om een vergetelheid gaat van mevrouw Van Damme en behandelen daarom dit dossier als afgesloten.Hopende dat u hetzelfde zal doen.Hartelijke groeten, Sonia Urbain De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 24 septembre 2020 19:47À: Info info@pairidaiza.euObjet: HERINNERING - Klacht: Dubbele betaling via contactloos betalen - (CPTBE01039959-22)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform