Terug

dubbele betaling select

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: bol.com

06/01/2025

Beste, sedeert 21/11 vraag ik jullie 1 van mijn betalingen voor select terug te willen betalen, jullie rekenden dit dubbel aan. Jullie beweren er een factuur voor nodig te hebben van jullie, die jullie zelf echter niet terug vinden. Zie mails sedert 31/12 als bijlage. Het totale bestand sedert 21/11 was te groot om bij te kunnen voegen. Hoogachtend, gaby de decker

Berichten (1)

bol.com

Naar: G. D.

06/01/2025

Goedemiddag, Helaas zie ik geen klantnummer/bestelnummer of iets dergelijks. Graag ontvangen we die alsnog. &128522; Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 6 januari 2025 12:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: dubbele betaling select ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 06 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform