BesteIk bestelde en betaalde op 28/4 parking op parking P3 van de luchthaven van Charleroi. Hiervoor werd 39€ van mijn mastercard gecrediteerd. Dit voor de periode 29/4 tot 2/5. Wij verlieten de parking binnen de geboekte tijd met het verkregen ticket na het scannen van de qrcode bij aankomst en dienden nog eens 52€ te betalen. Dit is het bedrag dat je zou moeten betalen indien je niet reserveerde. De terminal kon ons niet verder helpen. Gezien de lange rij achter ons en het feit dat wij gewoon naar huis wilden, hebben wij dan maar betaald. Nu nemen wij contact met klantenservice en wil men ons niet terubetalen, enkel afschepen met een parking voor een volgende reis. Dit kunnen wij niet gebruiken, wij willen gewoon ons onrechtmatig teveel aangerekend geld terug!Na telefonisch contact worden wij afgescheept dat wij opnieuw moeten mailen hiervoor. Zo word je van het kastje naar de muur gestuurd. Wij willen gewoon onze 52€ terug.