Terug

Dubbele betaling Parking P2 Charleroi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. C.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

13/09/2019

Beste,Onlangs parkeerde ik mijn auto op P2 in Charleroi airport. Ik had hiervoor online een resevering gemaakt. Bij aankomst werkte de qr-scanneer echter niet. Na contact met de persoon aan de zuil, werd mij geadviseerd om een gewoon ticket te nemen en bij vertrek nogmaals te bellen aan de zuil. Bij vertrek kreeg ik echter niemand te pakken aan de zuil, na een kwartier proberen en een rij boze chauffeurs achter mij, heb ik toch nog maar eens betaald om buiten te geraken. Ik heb dus dubbel betaald. Na contact met customer service krijg ik te horen dat mijn geld niet wordt terugbetaald omdat ik de procedure bij aankomst niet gevolgd het (wat dus onmogelijk was). Ik wens dat het bedrag van 65 euro dan ook wordt terugbetaald.Met vriendelijke groeten,T.C.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform