Geachte mevrouw/heer,
Op 30-7-2023, werd de betaling van op een online webshop onderbroken en werd opieuw uitgevoerd. Achteraf bleek 2 x het bedrag van 57€ van mijn rekening zijn af gegaan door klarna.
Na contact met de online verkoper (parfumdreams.be), en klarna blijkt de fout bij klarna te liggen. En gaan ze de foutieve terugstorting doen. Intern Klarna hebben ze Iticketnummer 33549841 + 33549829 ervoor opgemaakt. Maar bij elk contact, ligt de oorzaak van nog niet terugbetaald te liggen aan interne problemen aan het systeem.
Dit heeft geleid tot een nieuwe Case FD 32504409, die klarna heeft opgestart maar tot op heden nog niet is uitgevoerd.
De ombudsdienst is ook al mee in de loop gebracht van het probleem, maar tot op heden zonder gevolg.
Daarom verzoek ik u om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen .
Alle mogelijke bewijs stukken zijn al meerdere malen toegevoegd in elke case nummer
Met vriendelijke groeten,
Cindy timmermans