Terug

dubbele betaling na een jaar nog niet terug betaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: Klarna

06/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30-7-2023, werd de betaling van op een online webshop onderbroken en werd opieuw uitgevoerd. Achteraf bleek 2 x het bedrag van 57€ van mijn rekening zijn af gegaan door klarna. Na contact met de online verkoper (parfumdreams.be), en klarna blijkt de fout bij klarna te liggen. En gaan ze de foutieve terugstorting doen. Intern Klarna hebben ze Iticketnummer 33549841 + 33549829 ervoor opgemaakt. Maar bij elk contact, ligt de oorzaak van nog niet terugbetaald te liggen aan interne problemen aan het systeem. Dit heeft geleid tot een nieuwe Case FD 32504409, die klarna heeft opgestart maar tot op heden nog niet is uitgevoerd. De ombudsdienst is ook al mee in de loop gebracht van het probleem, maar tot op heden zonder gevolg. Daarom verzoek ik u om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen . Alle mogelijke bewijs stukken zijn al meerdere malen toegevoegd in elke case nummer Met vriendelijke groeten, Cindy timmermans

Berichten (1)

H. B.

Naar: Klarna

15/08/2024

Wat is de huidige stand van Case FD 32504409. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform