Terug

DUBBELE BETALING Factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Luminus

21/12/2023

3 weken geleden heb ik mijn domiciliëring naar jullie bij mijn bank opgezegd, omdat jullie zomaar de afrekening van mijn rekening haalde. Ik betaalde 19/12/23 170€ voor mijn factuur 6233567112 en die haalde jullie op 20 december nog eens van mijn rekening!!! Domiciliëring werd geannuleerd, hoe jullie deze terug geactiveerd hebben zonder mijn toestemming is mij een grote vraag !!Gelieve dit bedrag onmiddellijk terug te storten.De afrekening van 2023 blijft open staan, omdat ik hier niet akkoord mee ben en omdat ik klacht indiende bij jullie dienst, bij de ombudsman en bij de FOD. Tot definitieve uitspraak hiervan, wordt de afrekening NIET betaald. Ik geef jullie nog genoeg kansen alles recht te zetten, maar als wij niet tot een overeenkomst komen, stap ik onmiddellijk over nr andere leverancier en ik zal mijn ongenoegen niet inhouden op sociale media .Ik hoop echt, dat we nog tot een overeenkomst kunnen komen. Mails blijven onbeantwoord !!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform