Terug

Dubbele betaling diabolo toeslag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: NMBS

03/01/2017

Mijn partner kocht aan toestel in AirPort 2 tickets diabolo toeslag om van Zaventem naar Brussel te reizen. We gaan met het ticket naar het spoor, via inscannen barcode. Allles verloopt vlot tot we in de trein aangesproken worden door de treinbegeleider voor een controle.Hij zegt dat ons diabolo ticket ongeldig is (railpas is ok). Er staat vermeld 'naar Brussels AirPort-Zaventem'. We moeten het diabolo ticket opnieuw betalen en hij maakt het verkeerde ticket ongeldig.Hierbij volgende opmerkingen:1.de trein vanuit Zaventem nemen, moet mogelijk zijn met toestel dat enkel print vanuit plaats van vertrek2.doorgang verlenen met barcode van ons ticket en pas op trein constateren dat we fout ticket hebben, kan niet. Bij een fout moet je melding krijgen zodat omboeking van je ticket mogelijk is.3. Het dubbel betalen van de diabolo vind ik niet rechtvaardig. Ik mis de menselijke, klantvriendelijke omgang van de controleur (030117b02834). De manier waarop hij ons aanpakte was benedenmaats. Hij vernietigde eveneens ons foute ticket. Welk recht heeft hij hiertoe?4. We hebben de diabolo toeslag dubbel betaald5. We spraken zijn collega aan maar de andere kwam 5 seconden later erbij staan waardoor zijn collega niets meer durfde zeggen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform