div
margin:0 auto
margin:0;
padding:0
, tr,
vertical-align:top;
border-collapse:collapse
p
margin:0
.ie-container , .mso-container
-layout:fixed
*
line-height:inherit
a[x-apple-data-detectors='true']
color:inherit!important;
text-decoration:none!important
,
color:000000
u_ a
color:34495e;
text-decoration:none
@media (max-width: 480px)
u_content_menu_1 .v-layout-display
display:inline!important
--.
Hallo Klachten,Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af.We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend.Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 8 aug 2024 16:03 CEST Beste,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor het misverstand. Aangezien de bestelling en betaling reeds gebeurde in januari, moest de winkel de bon afsluiten en om deze reden werd het betaalde bedrag weggeboekt als administratieve kost.Helaas werd vergeten om deze kost te annuleren bij afhaling van de stofzuigerzakken op 08/07.Uiteraard zullen wij je dit bedrag van 27,99 euro terugbetalen. Kan je mij hiervoor je rekeningnummer nog laten weten aub ?Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 8 aug 2024 13:30 CEST [E59Y25-6XN36]