Terug

dubbele aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. S.

Naar: VANDEN BORRE

08/08/2024

bij aankoop stofzuiger in januari bijbehorende stofzuigerzakken gekocht. helaas waren deze niet binnen in het filiaal. geen probleem ze gingen bellen als het binnen was. ze belden op 08/03 dat het binnen was. op dat moment heb ik gezegd dat ik, als ik er passeerde ze kwam ophalen.( winkel ligt uit de richting dus reed ik niet speciaal naar daar) op 11/4 werd er terug gebeld toen ik aan het werken was. als ook op 24/6 . als beroepschauffeur kon ik niet opnemen! 8/7 gingen we kijken voor een microgolfoven en ineens de zakken meenemen wat zeer logisch was voor mij. daarop zei de verkoper dat de stofzuigerzakken nog betaald moesten worden wat ik raar vond want ik dacht alles integraal betaald te hebben. bij nazicht thuis van de factuur bleek het niet om de zakken te gaan die nog betaald moesten worden maar om dossierkosten ! hierover is nooit iets gezegd en zelfs de verkoper zei dat het ging om " de stofzuigerzakken die nog betaald moesten worden" de dossierkosten blijken dan ook nog is net de prijs van de stofzuigerzakken te zijn ! dus heb ik deze dubbel betaald! ook bleek bij thuiskomst met de stofzuiger er een aanbod van miele in de doos te zitten voor 4 GRATIS stofzuigerzakken of mits opleg een groot pakket met zelfs filters waar de verkoopster toen ook niets over gezegd had !

Berichten (5)

VANDEN BORRE

Naar: T. S.

08/08/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Dominique (Vanden Borre) 8 aug 2024 16:03 CEST Beste,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor het misverstand. Aangezien de bestelling en betaling reeds gebeurde in januari, moest de winkel de bon afsluiten en om deze reden werd het betaalde bedrag weggeboekt als administratieve kost.Helaas werd vergeten om deze kost te annuleren bij afhaling van de stofzuigerzakken op 08/07.Uiteraard zullen wij je dit bedrag van 27,99 euro terugbetalen. Kan je mij hiervoor je rekeningnummer nog laten weten aub ?Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 8 aug 2024 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E59Y25-6XN36]

T. S.

Naar: VANDEN BORRE

09/08/2024

Mijn rekeningnummer is BE97001300416049

VANDEN BORRE

Naar: T. S.

11/08/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Hallo Klachten,Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken?Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen.Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie?Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 8 aug 2024 16:03 CEST Beste,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor het misverstand. Aangezien de bestelling en betaling reeds gebeurde in januari, moest de winkel de bon afsluiten en om deze reden werd het betaalde bedrag weggeboekt als administratieve kost.Helaas werd vergeten om deze kost te annuleren bij afhaling van de stofzuigerzakken op 08/07.Uiteraard zullen wij je dit bedrag van 27,99 euro terugbetalen. Kan je mij hiervoor je rekeningnummer nog laten weten aub ?Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 8 aug 2024 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E59Y25-6XN36]

VANDEN BORRE

Naar: T. S.

12/08/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Dominique (Vanden Borre) 12 aug 2024 12:44 CEST Beste,Bedankt voor je antwoord.De opdracht tot terugbetaling werd doorgestuurd naar onze boekhouding en je kan het bedrag binnen de 10 dagen op je rekening verwachten.Fijne dag verder,DominiqueConsumentendienst Klachten 9 aug 2024 10:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X691VZ-MMJVW]

VANDEN BORRE

Naar: T. S.

14/08/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Hallo Klachten,Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af.We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend.Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 8 aug 2024 16:03 CEST Beste,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor het misverstand. Aangezien de bestelling en betaling reeds gebeurde in januari, moest de winkel de bon afsluiten en om deze reden werd het betaalde bedrag weggeboekt als administratieve kost.Helaas werd vergeten om deze kost te annuleren bij afhaling van de stofzuigerzakken op 08/07.Uiteraard zullen wij je dit bedrag van 27,99 euro terugbetalen. Kan je mij hiervoor je rekeningnummer nog laten weten aub ?Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 8 aug 2024 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E59Y25-6XN36]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform