Terug

Dubbel lidmaatschap weigeren te annuleren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Basic-Fit

27/10/2023

Beste,Ik ben al jaren lid bij Basic Fit en heb altijd één lidmaatschap gehad die ik deelde binnen mijn gezin, echter sinds een paar maanden terug mag dat niet meer van basic fit en dus waren wij gedwongen om een tweede lidmaatschap aan te gaan, maar echter een tijdje erna word het eerste lidmaatschap nietmeer gebruikt en wou ik deze stopzetten maar dan zie ik dat ik deze nog een jaar door moet betalen waardoor ik nu 2 lidmaatschappen betaal terwijl ik er maar 1 gebruik.Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar zei weigeren het te annuleren omdat de “gegevens” van beide lidmaatschappen niet overeenkomen, echter staan deze 2 op het zelfde iban nummer en heb ik een bewijs gestuurt waar de dubbele afschrijvingen op te zien zijn.Met vriendelijke groeten.Luigi Pirillo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform