Terug

Dubbel invoerkosten betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. D.

Naar: bpost

08/11/2024

Ik heb 2x de invoerkosten voor een pakket uit Amerika betaald. Bpost betwist dit en weigert het bedrag dat ik teveel heb betaald terug te betalen.

Berichten (2)

C. D.

Naar: bpost

08/11/2024

Dit is trouwens de mail die ik heb terug gehad op mijn laatste antwoord. Hier ben ik zeker niet mee gediend. Dit gaat over €100.

bpost

Naar: C. D.

08/11/2024

Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Klara C. Bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-QH6093A] Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 08/11/2024 01:01:51 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Dubbel invoerkosten betaald

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform