Terug

Dubbel geboekt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Brussels Airlines

15/08/2023

Beste, wij hadden met de familie een trip gepland via lastminute.com van Brussel naar Lissabon. Blijkbaar waren in de booking ook de vliegtickets inbegrepen, maar gezien de boeking al een tijd geleden was gebeurd, hadden wij dit over het hoofd gezien. Ik heb dan deze week 4 vlieg tickets besteld . We zagen deze fout deze morgen toen we van lastminute een email kregen om in te checken. We hebben nu dus 8 tickets per vlucht en hebben er maar 4 nodig. Ik heb hiervoor Brussels Airlines gecontacteerd en het enige wat zij me zeggen is dat ik 1 van de boekingen moet annuleren, en er is geen terugbetaling mogelijk. Ik weiger natuurlijk om te annuleren. Het gaat om een bedrag van 2600€ in totaal. Is er niks dat wij kunnen doen ?Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform