Beste,Onlangs heb ik Telenet een mail/klacht gestuurd ivm mijn huur van mijn digicorder die ik al ongeveer 1 jaar dubbel betaal, 1x per maand via mijn prive account en 1x per maand via mijn business account. Ik heb hen dus gevraagd om mij het verschil terug te betalen.Onlangs heb ik deze mail van Telenet gekregen als antwoord : Beste klant, Graag bevestigen we je hierbij dat je recht hebt op een correctie van 10,58 euro. Bekijk hoe we voor jou de correctie verrekenen.Heb je de aanrekening waarop deze correctie van toepassing is al betaald? Het bedrag dat je te veel betaalde, verrekenen we op je volgende aanrekening. Is deze correctie groter dan het saldo van de aanrekening? Dan storten we het tegoed terug. Je leest op je aanrekening hoe we dit doen.Heb je de aanrekening nog niet betaald? Je hoeft zelf alleen het verschil te betalen tussen het openstaande saldo en de correctie. Zo betaal je zeker niets te veel. Is de correctie gelijk aan het openstaande saldo? Dan moet je niets doen.Heb je nog vragen? Dan kun je ons contacteren via het mailformulier.Vriendelijke groeten,Telenet Klantendienst .Dit is een automatische e-mail waarop je niet kunt antwoorden. Wil je ons graag een e-mail sturen? Gebruik daarvoor dan één van onze mailformulieren. Ik heb dus recht op 1 terugbetaling terwijl ik deze al 1 jaar aan 1 stuk 2x per maand betaal ???....Ik heb mijn bankgegevens als bewijs. Ik heb hen gevraagd dit nog eens goed bekijken !Het enige wat ze onlangs hebben gedaan is 3x het bedrag, dat ze dubbel hebben aangerekend, terug betaald....De resterende maanden, dat ik teveel aangerekend geweest ben, willen ze niet terugbetalen....