beste, ik had bij het begin dat ik bij luminus kwam een contract voor ketelonderhoud genomen. ik stelde echter vast dat het bedrag tweemaal van mijn rekening ging (domiciliëring), vermoedelijk een dubbel contract voor onderhoud van dezelfde ketel. ik heb vrij snel daarop gebeld maar ze konden het teveel betaalde niet terug betalen: 7.95 euro. min. moet 60 euro zijn...daarna zag ik dat ze terug tweemaal het bedrag zouden opnemen, ik heb naar de bank geweest en één domiciliëring stopgezet. ondertussen verschillende malen gebeld en ook gemeeld, op de mails geen reactie. tel. onderhoud: ze zeiden dat ze fout waren. ze gingen het in orde brengen. inderdaad, ik heb nu maar één contract meer, in orde? blijkbaar niet want ik blijf brieven krijgen dat een contract niet wordt betaald terwijl maandelijks alles correct wordt betaald.ondertussen is er een ketelonderhoud geweest op 12 december 2023, alles ok, 95 euro betaald. ( door de korting maar 95 euro wegens het contract ) maar kort daarna moet ik nog eens 202.02 euro betalen en is dan ook afgehouden van mijn rekening dit voor datzelfde onderhoud.er loopt echt iets mis, ik heb verschillende malen gebeld, ze zeggen zelf dat ze iets fout hebben gedaan , dat het een vergissing moet zijn. ze hebben het geval dan een topprioriteit gegeven. wat ik ook probeer, het lukt niet.laatst gekende tel. contacten met klantendienst over deze problemen: 14 dec 2023: met Petra19-01-2024 om 17 uur: met mr Baris01-02-2024 om 10:15 uur: met Tulaymevr. Tulay wist me te zeggen dat die nummer op de brieven telkens geen klantnummers zijn maar case nummers.zien jullie de mogelijkheid dat het stopt met telkens die bedragen op te eisen van een contract dat er niet is? ik heb maar één onderhouds- en één garantiecontract voor de gasketel, contracten voor onbepaalde duur. ik ben van plan die op te zeggen.ook de onterecht betaalde 202 euro zou ik graag terug betaald zien. wat typisch is aan mail sturen naar luminus: no reply, je krijgt wel spoedig antwoord... wel: ik wacht er nog op.Op aanraden van mr Baris heb ik een contactformulier ingevuld, daarop kon ik een klacht formuleren. Ik heb dat dan ook gedaan, ik kreeg dan wel een bericht: hartelijk dank voor uw antwoord, je krijgt binnen de twee werkdagen een antwoord van ons dit was op 20-01-2024, ik wacht nog steeds op een antwoord.ik wens wel op te merken dat de telefonisten van de klantendienst er alles aan hebben gedaan om mij te helpen op een zeer vriendelijke manier. ze hadden telkens mijn dossier als topprioriteit vermeld, dat antwoord kreeg ik van elke persoon die ik aan de lijn heb gehad. maar ik wacht nog steeds op resultaat:de onterechte 202.02 eurode aanmaningen die telkens terug komen.ik denk er sterk aan om over te gaan naar een andere maatschappij, dat kan ik via jullie diensten uitzoeken, als jullie een idee hebbengroetjes, marc cogen