Op zondag 15 oktober had ik reeds het probleem ingegeven via jullie klachtenformulier, waar ik geen reactie op heb gekregen.Het probleem is als volgt:We hadden een parking geboekt van woensdag 04 oktober tot zondag 15 oktober: 117€ ( P2)Enkele dagen voor de reis ontvangen we van Ryanair een mededeling dat onze vlucht van 04/10 werd geannuleerd.We hadden een optie om 1 dag vroeger te vertrekken namelijk op 03 oktober.We zijn dus op 03 oktober naar de luchthaven gekomen met de bedoeling nog 1 dag bij te boeken.Bij aankomst bleek de parking volzet en konden we niet anders dan snel P1 in te rijden, want we hadden door de opstoppingen al veel tijd verloren.Bij terugkomst bleek dat we alles ( van 03/10 tot 15/10) opnieuw moesten betalen : 188€!In totaal heeft de parking ons dus 305€ gekost.Na indienen klachtenformulier liet Charleroi Airport doodleuk weten dat ze dit niet gaan terugbetalen!.