Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

19/10/2023

Op zondag 15 oktober had ik reeds het probleem ingegeven via jullie klachtenformulier, waar ik geen reactie op heb gekregen.Het probleem is als volgt:We hadden een parking geboekt van woensdag 04 oktober tot zondag 15 oktober: 117€ ( P2)Enkele dagen voor de reis ontvangen we van Ryanair een mededeling dat onze vlucht van 04/10 werd geannuleerd.We hadden een optie om 1 dag vroeger te vertrekken namelijk op 03 oktober.We zijn dus op 03 oktober naar de luchthaven gekomen met de bedoeling nog 1 dag bij te boeken.Bij aankomst bleek de parking volzet en konden we niet anders dan snel P1 in te rijden, want we hadden door de opstoppingen al veel tijd verloren.Bij terugkomst bleek dat we alles ( van 03/10 tot 15/10) opnieuw moesten betalen : 188€!In totaal heeft de parking ons dus 305€ gekost.Na indienen klachtenformulier liet Charleroi Airport doodleuk weten dat ze dit niet gaan terugbetalen!.

Berichten (1)

Brussels South Charleroi Airport

Naar: K. H.

19/10/2023

Mr.Kunt u ons een e-mail sturen naar customerservice@charleroi-airport.com?We hebben geen verzoek van u.Hartelijk dankPrettige dagCustomer Service Pensez Environnement ! N'imprimez cet email seulement si c'est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N'oubliez pas de trier régulièrement votre boa®te de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform